Gona

Kräksjukan eller feber?

Kategori: Allmänt

Kräksjukan eller feber. Ja, ja ringde läkaren idag. Ja vet att ja sa att dom bara snackar massa skit men det får vara nog nu! Hur fan kan man ha så jäkla ont!! Somna så bra igår kväll va såååå sömnig, men plötsligt vaknar jag klockan fyra och är helt pigg till kl 6, o va gör man när det känns som din mage ska ur din kropp mitt på natten? Eller nära inpå morgonen då? Inte kul, inte ALLS kul..Om jag har kräksjukan så dör jag påriktigt. Det får inte bli värre än så!!  Ringde på akutgrejsen i vårdcentralen men dom kunde inte ta emot mig idag så ja måste ringa imon igen..men med hjälp av frågorna hon ställde till mig listade hon ut att jag är inne på antingen feber eller kräksjuka då..hoppas på feber!

Dom här senaste dagarna har vart rena rama helvetet!! Inte nog med att allt är bajs så är ju vädret bara pricken på i:et..O så pratar jag med min faster på telefon idag och hon klagar om hur varmt det är nere i Kosovo(!) Det är typ 30 grader där nere nu!! Dom kan BADA!!!! O vi är snart inne i mitten av NOVEMBER!!! Fan va sur man blir! Vill ner dit! Hon tyckte det va tur för oss att det regnar o så här! Herregud I could die for some sun..

Nu klagar jag för mycket hehe..kom precis från farmor o ska hoppa in i duschen nu o sen lägga mig o vila, ensam hemma, alltid skönast så!

Ha en bra dag mina vänner! Puss på er, you rock! Om det är någon mer där ute som mår skit som jag så KRYA PÅ DIG!!


Jag & Itman, tack syster för att du alltid får mig att leé & för att du gör mig så oerhört lycklig!



Lite onödiga kort tagna hos farmor :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: