Gona

Ingen bra bloggdag..

Kategori: Allmänt

Oh gud va mycket mat det blev! Åt baugetter med ägg ost kalkon allt möjligt gud va gott!!
Sitter nu i brorsans rum och här sitter geeksen o spelar spel, mina bröder och petros haha, älskar att rätta till deras svenska när dom håller på o prata! Vet att det är så irriterande just därför haha :P

Nu ska jag plugga! Har inte vart någon bra bloggdag idag men ibland kommer sånna här dagar! Ska försöka blogga bättre imon, även fast jag har fullt upp!

PUSS PÅ ER!


Mirna & Jag på Shabbus födelsedag för ett tag sen :)



Update 21.16
Nu har jag precis laddat ner hela säsong fyra av The Hills och säsong 5 av Desperate Houswives och Greys Anatomy. The Hills visas ju på sämsta tid så den hinner man ju aldrig se! Så d blir lättare att ladda ner o välja när man själv vill titta :) Sen så DH o Greys..fan, jag älskar o längta till avsnitten varje vecka men eftersom jag jobbar dom dagarna o slutar precis när dom börjar så kommer jag inte hinna! Så får helt enkelt ladda ner istället!
Ha det bra! PUSS

Kommentarer

  • mir säger:

    det här är nog den fulaste bilden någonsin på mig :)

    2008-11-08 | 23:06:02

Kommentera inlägget här: