Gona

Hittar inte någon passande rubrik faktist..

Kategori: Allmänt

Jag älskar o logga in här o se statistiken..känns så bra när det går uppåt!! Så först o främst vill jag bara tacka er söta läsare som läser min blogg, av er blir man glad :) Skulle dock vara lite roligare om ni kunde lämna lite kommenterar ibland, så man får spana in era bloggar också :D

Nu sitter jag här o är helt taggad inför val-vakan inatt hihi :D Sen imon får man sova uuuut, gah så skönt :D Men fan va man längtar till lovet va! Den 18 december sitter jag på planet till Genéve, ni förstår inte hur mycket jag längtar bort!! Juste, pratade ju med pappa innan och han hade köpt mark i Kosovo för en hiiiimla massa pengar, så grattis grattis grattis till oss :D Pappa ville ha någonting o lämna över sedan, en tradition typ i Kosovo att föräldrar lämnar över exempelvis mark när de går bort. För 350 000 kunde jag åkt till USA och shoppat loss istället men hey, vem tackar nej till ett hus som ligger precis bredvid en jättestor skidort!! Dit kommer man ju åka på vintarna i fortsättningen! När huset är klart då..Annars håller vi på o bygga på ett annat hus just nu, som ligger mer centralt! Gud det är så vackert, ser så amerikanskt o mysigt ut, älskar att morbror har samma smak som jag! En pool har han också tänkt o bygga sen när huset e klart..eh gissa vem som blir överlycklig? Jag såklart hehe, älskar pooler!!
Nu saknar jag pappsen jättemkt, mamma åker ner till honom alldeles själv nu på söndag, mamma förtjänar verkligen o vila nu! Men jag vill också ååååka haha, jävla skola ;P

Nåväl, får stå ut ett tag till :D Sen är det ju min födelsedag också, den 30:nde december!! Wuuhuuu, vad ska man önska sig då? Funderar fortfarande..

Nej nu blir det TV, har suttit här alldeles för länge!
Hoppas ni kan hålla er vakna inatt om ni tänkt det! Hoppas jag också kan det för den delen hehe..ska nog klara mig, har ju redbull! Brukar alltid funka på mig =)

XOXO


Ska stå klart i sommar..Fint va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: