Gona

Hemma-spa

Kategori: Allmänt

Yoooo va gör ni? Jag sitter och slappar som bara den. Min hud ser för tillfälligt k.a.t.a.s.t.r.o.f ut! Brukar bli så när jag får för lite sömn..därför tänkte jag skämma bort mig själv idag med ett hemma-spa! Pallar egentligen verkligen inte men har ju absolut ingenting annat för mig dag så det får bli så! Har lust o gå ner till ICA och köpa lite jordgubbar o liknande och göra en smoothie..men orka? hehe e lat som fasiken, ja.
Nej men ska börja med och plocka undan i mitt rum, för just nu är det ingen vacker syn kan jag säga er!
Ikväll är det ju Greys på TV yeay! :D
Juste, slog mitt rekord med besökare igår, det blev man glad av!! Hoppas ni gillar vad ni läser! Idag så slår jag förhoppningsvis mitt rekord igen eftersom klockan bara är ungefär 16 och jag har redan massa som tittat in hihi :P Fortsätt läsa babes, det glädjer mig =)

Nej nu måste jag gå, har suttit här alldeles för länge! Hörs ikväll!
PUSS!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur gör du din hemma spaa då ? :)<3

    2008-11-05 | 18:13:42
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bort med Kenza, du äger tjejen!

    2008-11-05 | 20:45:47
  • GONA säger:

    Det värmer, tack kära du! <3

    2008-11-05 | 20:59:02
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: