Gona

Heeeeelg

Kategori: Allmänt

Heeej! Kom precis hem från jobbet..gick ganska bra idag..dom ska lägga ner pocketsäljningarna! Fast jag har redan blivit erbjuden en annan plats innan så dt är lugnt för mig! & så blev vi frågade om vi skulle kunna jobba på lördag och jag tänkte whata hell, har ändå inte tänkt göra någonting speciellt så tänkte jobba på lördag :) & så ska alla samlas 11 och äta frukost tillsammans så det blir mysigt!


Sen fick jag precis medelande på Nattstad från Gime som skriver att "asssåå vi ska ses på lördag så du bara vet!" haha så där har jag tydligen planer hihi..blir inget med festen imon! Vi fick reda på lite grejer som gjorde att vi inte längre vill gå haha..men dt lugnt nu kommer ju Tara & Itman också va på så det blir nog en sistahoods-day (HAHA)
Sen måste jag ju plugga också..läsa ut engelskaboken!!

Nu måste jag pluggapluggaplugga, ekonomin ska va färdig och inlämnad imon så det blir nog en sen natt idag, men det är lugnt, för sen är det heeeeeeelg wuhu :D Längtat så..snart är det jullov också, fan va underbart!!

Tror inte det blir mer för idag, om jag inte mobilbloggar då! Så ni får sova så sött gott folk! Sköt om er! PUSS!!


Bilder från en sjukt rolig dag med mina favoriter för något år sedan!
Tara, Gime, Itman & Gona =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: