Gona

Gossip girls ;)

Kategori: Allmänt

Oh, I'm so haappy I'm so glad lalala hehe =) Jo nu fan är det nästan klart! En månad efter jag kommer tillbaka från Schweiz så..fan va glad man blir =)

Behare är här, och när jag kom hem från jobbet runt halv 10 hade jag planerat att duscha, föna håret och sova! Men eftersom som sagt Behare är här blev det ändrade planer..satt och tjöta med dom i några timmar och vi kom bland annat fram till att dom ska starta en blogg tillsammans! Min syster och Behare! Två sjukt galna stylister i en blogg..det vill man inte missa! Så jag ska fixa det till dom hehe =)

Nu har jag iallafall precis duschat och ska gå o lägga mig..not! Nej jag skiter i 8 timmars sömn, ska sitta o tjöta med tjejerna istället..mycket roligare så =) Sen att jag har idrott 9 på morgonen imorgon spelar mig ingen roll! På idrotten är jag alltid lika pigg!

Shit, känns som jag inte har något liv längre, jag hinner inte ens träna och shoppa mer(?) Tror jag ska ta bort en dag..blir ju 2 much hehe..imon måste jag förresten ringa dit o ta semesterledigt! Åker ju till Genéve den 18 wuhuuu :D & så ringa till tandläkarjäveln..har fått ont i min tand i 5 veckor nu! Har vant mig att hela tiden tugga på höger sida så jag hade nästan glömt bort min smärta! & jag tänker fan inte åka bort med tandvärk..inte kul! Men jag vill iallafall hinna träna!! Syrran och Behare hade gjort värsta schemat och jag ville så gärna hänga på!! Ångrar att jag köpte kort på Friskis..ja menar ganska onödigt, jag går ju ändå aldrig och tränar till den som ligger under min skola, så vafan kunde lika gärna köpt kort i något gym någon annanstans..typ som där dom har..där har dom gymgrejser som lyfter upp rumpan och gör den fast o lalala det har inte vi på Friskis! Jävla skit..någon som vill köpa ett kort? hehe..

Nej nu missar jag all the good stuff ju! Hörs imorgon mina vänner!

GODNATT, PUSS!!


Mina sjuka fanskaper - Albana & Behare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: