Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Har suttit o kämpat här ett tag nu! Blogg.se verkade inte funka som den skulle :S strange..nej men nu går det iallafall :)
Har bara suttit här o degat inte gjort så mycket alls!
Ganska onödigt och blogga nu ioförsig eftersom jag har typ Ingenting o säga menmen..får försöka berätta lite ointressanta grejer ändå!

Hallå!? Jag vet att jag är tjatig men VAFAN..vet inte vad jag ska klä ut mig till imon? Mina kompisar funderar på o klä ut sig till möss o katter men det tycker jag är alldeles för tråkigt! Jag gillar mer vågat o extremt! Det ska ju synas att man är utklädd i högsta grad! Sånt gillar jag! Funderade dock på en sak..Halloween, då ska man väl se läskig ut? O klä ut sig gör man väl på maskerader? vet inte..man kanske inte känner sig så snygg o gå ut med vampyr tänder, svart rinnande smink o fejkblod i ansiktet? äh vet inte..ja vill iallafall känna mig snygg hehe, så det blir nog "maskerad"-utklädnad..Amy Winehouse vill inte lämna mitt huvud :P Kanske ska vara henne trots allt? Hon är ju hur extrem som helst så det blir ju egentligen perfekt! Menmen..we'll see :) Om någon har några tips på någonting extremt så tipsa gärna!

Just d, testa även på cigarr för första gången idag haha..vet inte riktigt om jag testa, för jag fatta inte riktigt hur mycket rök man skulle dra in :S den va lite komplicerad men aa..hehe ;P
 
Ni får ursäkta mig för den förfärliga bilden!

Nej nu blir det mys med mamma framför TVn sen placera sig i sängen med Sofis mode, som även den fick följa med hem idag!


PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: