Gona

Godmorgon!!

Kategori: Allmänt

Oj, va dålig ja vart på uppdatera!! Men igår gick all min tid åt att fixa mitt rum, nu känns det ganska tomt där men det är OK fö snart blir det superfint där! Jag ska ta spårvagnen om typ en kvart o ja ska egentligen va ganska stressad nu med tanke på att jag inte ätit frukost än men här sitter jag o är ganska ostressad..äh gör la inget o komma en fem-minutare försent ;P
Idag har jag ju hemspråk efter skolan, meen lilla ja har självklart inte gjort läxan! (Jag fattar ju ingenting!) så jag tror jag skippar det, får skicka ett sms till läraren senare :P Pallar faktist inte!
Nu väntar iallafall frukosten på bordet! Så I have 2 go! Men idag lovar jag att uppdatera mera!
Vet inte riktigt när jag kommer hem eftersom jag tror jag tar en sväng in till stan först, behöver fixa lite grejer. Men ha en underbar dag kära ni!

XOXO


Idag känner jag mig glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: