Gona

Godmorgon!!

Kategori: Allmänt

Vaknade för en stund sen, känns verkligen som jag sovit uut! Blir bara så arg på att jag går o blir sömnig runt 4 nu dom sista dagarna!! Jag har haft hela lovet på mig o sova sent o vakna sent men så blir det så NU!? Liiite irriterande :P
Igår va det jättemysigt, mamma tog fram choklad o vi satt & kolla på albansk komedi som btw är aaaskul (alla albaner läs: stupcat)!
 
Sen skulle jag självklart göra popcorn..men, jag råka bränna dom so badly att brandlarmet hemma sattes på (kl 3 på natten!!)

Men det stoppade självklart inte mig från att testa igen! Denna gången blev dom perfekt!

Senare gick jag o la mig i mammas säng o där möttes jag av vääärldens sötaste lillebror!!

Pussade ihjääl honom fram tills jag somna!!

Oj, blev värsta bildspelet här ju haha, nej men har bestämt o ta fler bilder till bloggen!
Har ännu inte bestämt vad jag ska vaaaa..o det jag sa igår om mina kompisar, tror de påverkade dom eftersom dom inte längre vill va katter o möss haha yeeeay:D Nu är bara problemet att ingen vet va dom ska va..får kolla runt på google maybe?
Ska göra det nu, hittar jag något bra så skriver jag det här!!
Fast först blir det panncakes!! - I LOOOOVE ;D

PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: