Gona

Godmooooorgon sunshines!!

Kategori: Allmänt

Igår var det askul! Först var vi då hos Shabbu åt god mat o ladda upp såhär..Mest jag & Nina som var på G (som vanligt haha) men sen tror ja vi fick med dom andra i lite mer rätt stämning! Shit va seg ja är, satte mig här för 20 minuter sen för att skriva det här inlägget o bara lyckats med några fnjuttna meningar! Jaja det är nog inte meningen att ja ska hålla på o tjöta mer då. Får ladda upp bilder på kvällen istället! Men iallafall kort sagt vi var hos Shabbu det va as skoj sen bar det in mot stan o det va as skoj. Vad hittade ni på igår?

XOXO


sötaste!

Mirna va pocahontas!

Nina var någonting..som inte ens hon själv visste(?) Ni får bedömma! haha

hahaha skönaste Itman & Mirna

Syns det att det är Amy Winehouse jag ska föreställa eller ;P?

Hon som skulle klä ut sig så coolt, I know. Men tråkmånsen skulle ju vidare på african party så hon kunde inte klä ut sig!

Nina dansar till persisk hiphop haha

Shabbu va gangsta

Sanet var mus!!

Jag löjlar mig hehe..

Tycker inte ni att hon liknar en blanding av Wilma i Flintstone & Ugly Betty med peruken? hahaha det tyckte jag

söt!

Kommentarer

  • Lejla säger:

    såååå söta ni va :D, hoppas ni hade kul :D

    2008-11-02 | 13:13:16
  • Mirna säger:

    HAHAH shit, snygga bilder<3

    2008-11-02 | 13:14:03
    Bloggadress: http://harinteblogg.se

Kommentera inlägget här: