Gona

Fransk restaurang

Kategori: Allmänt

Hallå! Sov ändå in till12slaget idag - SKÖNT! Behövde det verkligen..Fan va gött att inte ha någon skola på onsdagar alltså!! Om jag hade haft skola på onsdagar också, då tror jag att ja skulle dö av stress hehe..är redan fucked up stressad så det skulle bara bli värre! Nej åh, skönt att ja valde Donner =) (Även fast den är så tråkig!!)

När jag vakna fann jag två stora kyvärr som vänta på mig i vardagsrummet..o YEAY! Skolkatalogen har kommit!! Men inte CDn och enskilda bilderna :S Äh whata hell jag är nöjd med katalogen, dom andra får komma när dom kommer! Det andra brevet var en sådär undersökning..så jag satt och svara på den och sen satt jag och studera skolkatalogen..kul hihi :P

Nu sitter jag i syrrans rum med alla böckerna utspritt på sängen och pluggar! & Vet ni vad - Idag är jag fokuserad! Så bara detta blogginlägg sedan är det "baaack to schoool" som Adam Sandler säger i den där filmen ni vet!
Hör av mig innan jag drar iväg till jobbet om jag hinner..för nu ska jag hjälpa ett par att starta ett företag..en fransk restaurang 'Le Pain Francais' (jag fick bestämma namnet höhö) som betyder 'Det franska brödet' (rätta mig om jag har fel!)

Nu måste jag gå..PUSS!!


Yeay!

P.L.U.G.G!!

Kommentarer

  • Shab säger:

    kyvärr? hahaha söt

    2008-11-26 | 19:06:55
  • unwhite säger:

    MEN VA FAN! när ska jag få skolkatalogen?!

    2008-11-26 | 19:33:52
  • GONA säger:

    *SV unwhite: hahaha VIP får den först..sen lågklassarna hahaha ;P

    2008-11-26 | 23:37:13
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    Tror du menar kuvert?

    2008-11-26 | 23:44:25
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: