Gona

Exakt en månad kvar..

Kategori: Allmänt

Gaaah finally home!! Fyfan va trött jag kände mig idag!! Hade verkligen lust och gå därifrån kl 5 men tänkte vafan kan hålla ut en timme till (läs: vågade inte fråga om o få gå tidigare) så när klockan blev 6 o klockan ringde så nästan flög jag ut hehe..

Oh juste, första advent idag! Känns konstigt att det är första advent fastän vi fortfrande är i november månad..menmen, tittar runt på bloggar o nästan alla verkar tycka att det är supermysigt med första advent, men wtf? jag ser ingenting extra mysigt i det hela..vanligt tråkig söndag..haha nej usch va tråkig jag låter! men det är faktist sant, visst nu är det bara 24 dagar fram till jul, men orka med denna stora nedräkning va!
Nåväl, ska ändå ha en mysig kväll har jag tänkt, ska strax äta middag med mamma som har städat det rent o fint här hemma och tänt massa ljus (hon älskar tända ljus) så det är fintfint här hemma =)

Vet ni vad? Istället för att "fira" första advent idag..så bodde alla gå runt o fira att jag fyller år om exakt en månad idag..HAHAHA (a) nee va mobbad jag e,,men jag tänker iallafall ja mysigt idag för att jag fyller år om en månad och inte för att det är första advent!
Fan nu kurrar magen, men jag hör av mig sen! PUSS!


Jag & Shabbu på något gym..en mycket fantasifull dag hahaha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: