Gona

Blogghjälp?

Kategori: Allmänt

Fan va misslyckad jag e haha..försökte göra om lite i bloggen så råka jag radera typ allt..bloggkoll o bloggrader o sånna här grejser och även musiken!! & Nu pallar jag inte göra om allting..bara Bloggkoll då hehe :)
På tal om o fixa bloggen, om det är någon där ute som är bra på bloggar så va solidariska och sträck ut en hjälpande hand? hihi (a) skulle verkligen behöva hjälp med bloggen!

Nu mår jag iallafall bättre! Vet inte om det beror på spelet eller Risifruttin hehe..men tänkte gå till jobbet ändå, får hoppas att jag klarar av det! Annars är det bara att vända hem! När jag fick rådgivning sa dom ju att jag behöver vila så mycket som möjligt så yea..shit måste fixa mig väldigt fort nu, går hemifrån om 15!!

Ha en underbar kväll!! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: