Gona

BIOOO!!

Kategori: Allmänt

Ohhh va mysigt med bio! Vill verkligen på bio nuu! Men med risk att spy ner hela biot så stannar jag istället hemma hehe :( Ne men vill se SAW 5! Inte för att dom är så jäkla bra, dom är ganska förutsättbara ju men bara för att jag sett de fyra andra på bio o dt blivit en slags tradition (haha!) så vill jag se denna också på bio!

Tur för er som kan gå till bio utan problem haha ;P
Nej nu har jag precis diskat och nu ska jag över till farmor o sova!
Så jag säger godnatt nu! Sov sött söta ni! Kanske mobilbloggar därifrån (fatta va ja längtar tills min data är här!) får se om ja inte glömmer! 

XOXO MY LOVLEY READERS!!


SAW 5!

Kommentarer

  • nells säger:

    ohhhhhhhhhhhhhhh hur vågar du haha ?

    är den verkligen så dålig som det sägs ?



    krya på dej <3

    2008-11-14 | 13:24:43
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: