Gona

Bioklubben!

Kategori: Allmänt

Går ni mycket på BIO? Då tycker jag att ni ska bli medlemmar i Bioklubben!
Eftersom jag inte orkar skriva allt med egna ord så snor jag det från deras hemsida!

Som medlem i Bioklubben samlar du poäng på dina biljett- och kioskköp. Poängen ger premier som gratis biobiljetter och popcorn/snacksmenyer. Som medlem får du även ta del av erbjudanden och tävlingar. Dessutom får du vårt fina nyhetsbrev som ger dig koll på vad som händer i Bioklubben! Självklart är det gratis att vara medlem.


Exempel på de förmåner Bioklubben ger dig:
- Poäng för köpet av din biljett samt det du handlar i kiosken
- Bioklubbens nyhetsbrev
- Exklusiva erbjudanden och tävlingar
- Inbjudningar till förhandsvisningar

GLÖM INTE ATT DET ÄR HELT GRATIS ATT BLI MEDLEM!

Jag fick mitt kort hem idag, ashärligt att kunna tjäna på att lägga massa pengar på biobesöken! SF BIO ROCKS!
För att bli medlem och för mer information besök deras hemsida
www.sf.se!



XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: