Gona

Bio med gänget!

Kategori: Allmänt

Det blir bio trots allt! Screw spa! Haha vi ska titta på SAW 5 hihi =) Jag vet att så många tyckt att den vart sämst och vart besvikna o så men jag vill avgöra själv! Mirna gillar inte SAW, Nina ska flytta imon & Shabbu sparar pengar så dom tråkmånsarna ska icke med! Jag & Itman blir det istället och våra bästa vänner Amir & Moe hahaha (Moner alltså) Kallar han numera för Moe eftersom han envisas med och kalla mig för Magge..and I hate it!

Så runt 6 ska vi dra och nu måste jag alltså hoppa in i duschen! Tar på en ansiktsmask ändå bara sådär för skojs skull men det får gå snabbt orkar inte fördjupa mig i det hela hehe..
Fast innan jag duschar ska jag hjälpa mamma här hemma för det ser liiite stökigt ut här..så japp städning och sen duschen!

Hörs senare!

XOXO


Itman, Moe, Jag & Amir haha =)

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    hahah guuuud vilka roliga kompisar du har.. really!

    2008-11-22 | 17:06:37

Kommentera inlägget här: