Gona

Yeah

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Visste ni att det faktist finns ett horoskop som heter Cancer på franska? Sjukt I know..låg och läste en tidning på franska igår..eller hahaha vem försöker jag lura? Jag tittade på bilderna bara såklart..Då såg jag, där stod det klart och tydligt: Cancer..

Kräfta blir det då va?

Min såg snygg ut iallafall haha Capricorne yeah haha (a)

Sexig stenbock haha ;)

Juste..gick ut iallafall! Mamma tvinga med mig hehe..så det blev massa godsaker hehe..Fick även syn på dessa:

Då tänkte jag att nu är det fan dax att jag tittar på filmen (Twilight)!! Så fort jag är tillbaka..I swear, I have to! Haha..

Dom är så trevliga här..alla bara går runt omkring och ler..And I could die for the french!!! Varför valde jag inte franska som språkval när jag gick i sexan? Varför varför varför? Bajs på mig. Eller..bajsa inte på mig egentligen (haha), ja valde ju ändå någonting som intresserar mig tusen gånger mer - englishhhh hihi :D
Nåväl när vi var nere och handla så fick vi varsin sån här, mamma och jag..

Inte särkilt charmiga men ändå söta på sitt sätt haha..

Tänkte ta lite kort på vårt kvarte men blev inte så mycket..haha tog två bilder..

En av flera china-restauranger..


A hooker-store!
Finns massa prostituerade kvinnor (horor) här alltså! Precis bredvid oss står det stort: SEX SHOP och så finns massa lättklädda kvinnor utanför som är till salu..sjukt, nu på vintern har dom typ bara underkläder och stora (säkert svindyra) pälser på sig, och när man går förbi öppnar de dom, som på film ni vet haha..Ja, iallafall tänkte ta kort på dom för o visa er, men vågade inte haha..kändes lite weird och ta upp min kamera och klicka foton på massa halvnakna kvinnor som stirrar rakt i ögonen på dig utanför en sexshop..aa ni förstår nog hehe..

Nu sitter jag iallafall och njuter av detta..

muuuuuumma!!


KISSKISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: