Gona

Resumé

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Tisdag:
I Tisdags stack vi, jag, mamma och pappa till ett köpcentrum i Frankrike..

Eftersom jag blev väckt väldigt sent och inte ens hann äta frukost sà gick jag och pappsen ut ett tag och àt pà varsin klassisk sandwich..

Jag hade lite roligt med kameran sàklart..

Tills jag var tvungen och hjälpta till med att handla..det blev en jäkla massa drickor kan jag ju säga..

Sen sà upptäckte jag nàgonting som fick mig att leé stort..självklart menar jag...

BEN & JERRY'S!!!! Favoritglass..

Ja, det blev en massor...

När vi kom hem drog jag in mot stan för och kolla i stan lite, passade pà och ta lite bilder..



Fint va? Fick hem pälsjackan jag pratat om som jag visar sen..

Senare mot kvällen kom syrran ocksà hit fràn Sverige!


Dà blev det film&mys!



Onsdag:
Vaknade sent som vanligt, gick upp och tog en dusch sen bar det av mot stan med syrran..


Sedan satt vi pà Starbucks i flera timmar!


Hemma var det film & glass!


Mamma är lagom lat haha..


Syrran fyndade ett par ascoola byxor!! I love!


Idag:
Syrran och jag hade lite tràkigt..sà vi läste lite tidningar..

haha!
Lillebror fyller àr ocksà ju, sà han öppnade massa paket..dock har hans stora leverans fràn mamma o pappa och dom inte anlänt ännu! Just nu lagar mamma mumsig tàrta!! Fast hans födelsedag ska nog firas pàriktigt pà Lördag, dà leveransen förhoppningsvis är här!


Syrran hàller pà och planerar nu vad vi ska hitta pà dom närmaste dagarna! Imorgon blir det shopping och fika
Alla ska shoppa pà olika hàll tror jag, tror vissa är ute och letar presenter till mig hihi :P eller jag hoppas fanimej det iallafall haha! Jag och syrran ska iallafall ut tillsammans =)

Nu kommer bilder pà shoppingen fràn i Tisdags och Onsdags!

KISS

Kommentarer

  • Shab säger:

    Vi gor samma sak!!! Starbucks och Ben & Jerry's.. ALSKA!! Vad ska vi gora nar vi kommer tillbaka? Det kommer inte vara samma sak!! haha puss

    2008-12-27 | 23:35:38
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: