Gona

Inte somnat ÄN!

Kategori: Allmänt

Sa jag möjligtvis att jag skulle sova tidigt? ja..som ni kanske förstår så sover jag inte nu och klockan är 2 hehe..men äh whata hell, klarar ändå att vakna imon!
Jag sitter här och äter choklad faktist!


Jag har aldrig påstått att jag är mogen..

Förutom choklad-ätandet så sitter jag även och pratar med min vän Amir och kollar på någon sjuk knark-film haha..
Alltså, mitt rum har blivit så mysigt att jag tror det är därför min hjärna inte vill skicka signaler om hur trött jag egentligen är till resten av kroppen..hahaha oh gud, som ni kanske märker så svamlar jag en massa när jag är uppe sent om nätterna..

Nu tänkte jag komma med lite bilder från kvällen men icke..datan vill inte ge sig så dom får komma upp imorgon istället!
Nu ska jag verkligen försöka sova! GODNATT!
KISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: