Gona

Underbart =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

I'm back bitchessss hahaha nej men gud vilken dàlig uppdatering va? Jag vet, I'm sorry men datan har varit lite lurig och sà har jag haft sà mycket annat i tankarna..
Ska försöka sammanfatta lite kort..i Fredags blev det Starbucks till slut, eller dom skulle stänga om 10 min sà vi köpte varsin varm choklad och satte oss pà en bänk pà en beautifuuuul place hehe, det var romantisk faktist. Lite synd att man var där med syrran och inte typ Zlatan..haha nej va taskig jag är, jag och syrran hade kul. Pà vägen dit inträffade en incident som jag väljer att inte berätta om, men det gjorde mig och syrran ganska säkra pà att den här semestern blir det inte att vi gàr ut och festar pà egen hand, lite tràkigt maybe men sànt är livet.

Igàr var vi pà ett stort köpcentrum, det var sà mycket människor sà jag ville bara hem! Hittade ingenting heller sà jag var lite smàsur hehe..önska hellre att jag var hos Mirna igàr, som firade sin födelsedag, hon fyller är pà Màndag (imon), en dag innan mig hihi =) Iallafall vi titta pà massa filmer, jag och syster och storebror och satt sedan och prata fram till 6!

Idag vakna vi runt 12 och var pà bäääästa stället! Ett bad, relaxing bad var det mer, gud sà underbart..Har aldrig varit pà ett bättre bad! Eller jo förresten, Europas största vattenpalats i Spanien kanske var bättre :P Nej men det var sà skönt och avslappnande, ute, varmt vatten med massa ànga och omringade av berg och sen fanns det massa olika rum med olika funktioner typ hehe, ett var ett bastu där man làg bara, mixade, sen var ett annat rum där man satt lalala sen var ett bastu där man mixade och var tvungen och vara naken? wtf..ville gà in och titta HAHA men syrran vàga inte..det fanns ett rum som var som typ i nordpolen ocksà, iskallt med snö pà golvet och sà, sjuuukt kallt..sen fanns det sànna relaxin rum med typ skön musik och ljuset typ anpassade sig efter musiken och sànt, och nàgonting vääldigt grymt: när man hade huvudet under vattnet sà var det hög musik UNDER vattnet! Sjukt va? Haha och sà var vattnet klorfritt! Inga svidande ögon eller äckligt hàr! Super =) Dit màste vi tillbaks innan vi gàr hem!!

Idag ska vi nog titta pà filmer som vanligt, àh va film är underbart! Imorgon fàr vi se var dagen tar oss..antagligen ut pà stan hehe..Vad ska Ni göra imorgon?

Juste, höll nästan pà att glömma! Nyàr ska vi ju fira här hemma med middag, musik, dans och alkohol - skönt! Men sen bestämde vi pà att nästa dag, den första januari dà alltsà, dra pà en stoor albansk fest där massa kändisar kommer! Pappa beställde bord igàr sà det ska bli asskoj, tvà fester pà nyàr hehe :D Förresten, hur ska Ni fira nyàr?





Nu blir det vattenpipa med syskonen, pusshej!

Kommentarer

  • Mirna säger:

    aw, missed you here<3 jag skulle os hänga med dig in i bastun hahaha ^^

    2008-12-28 | 21:18:42
  • GONA säger:

    HAHAHA Mirna du är sjuk! Jag älskar dig bulle <3

    2008-12-28 | 21:56:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • N A T A S C H A säger:

    Haha apa köpte faktist en födelsedags present slash julklapp till dig igår, glömmt att säga det men jag tror iaf att du kmr bli skit glad haha tänkte nyss lägga upp det på bloggen men du får se när du kommer tillbaka :D









    TE DUA BABY ! <3<3

    2008-12-28 | 22:54:34
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • Fierza säger:

    Nej nej absolut inte.. Dom finns överallt där typ.. Säg till henne att hon ska gå till downtown, hon kommer LÄTT hitta dom :D

    2008-12-28 | 23:34:59
    Bloggadress: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här: