Gona

Stressfritt liv efter Nyår!

Kategori: Allmänt

Helluu my lovley readers!
Som vanligt så vakna jag senare än planerat, but hey that's me! Hade tänk och vakna 7, ta en dusch äta en stor frukost och ta det lugnt, sen skulle Mirna hämta mig vid 10 över 8 och det skulle bli en stressfri morgon..vet ni när jag vakna? Kvart i 8 hehe..fast jag tog min dusch ändå..och åt mina stora frukost ändå..hann bara inte spendera 40 min med Mirna påväg till skolan haha hon som skrev ett sms till mig igår också "Kom i tid imorgon och lämna din ipod hemma! jag kommer förbi och hämtar dig!" haha så söt!!
Iallafall idag så lipa jag faktist i skolan! Haha gud jag är en sån tönt! Orkar inte dra upp hela skiten men kan säga att det var skönt..fick ut all stressskit jag hade höllt inom mig..detta var alltså med min mentor inte mitt i skolan hahaha, roliga var att innan jag gick in sa jag till Sanet, jag kan böla där inne om jag vill men ja tror nog jag ska låta bli för det blir pinsamt! haha men tårar lönar sig! Nu fick jag som jag ville! I think..imorgon får jag veta om jag får välja bort spanskan helt och hållet! Fattar ni hur jäkla skönt det skulle va!? Då blir skolan verkligen någonting att se fram emot! Nästa termin har vi Affärsengelska och Foto också åhhh..minus spanskan skulle ALLTING vara perfekt! Så nu får jag svar imorgon, I hope those tears wasn't wasted!! hahaha ;P
Vi har iallafall planerat, jag & min mentor, att efter jullovet ska jag bli en Lugn person..blåsa bort all stress och fokusera på mig själv! Jag är en spontan människa som trivs bäst med o ta dagen som den kommer..men efter som min kropp inte riktigt hänger med i svängarna så måste jag ändra min livsstil! Nu måste jag börja planera mina dagar och följa planeringarna..känns la okey, men så fort jag är klar med skolan så kommer min vanliga livsstil tillbaka! Jag älskar ju spontanitet (om det nu är ett ord?) gillar inte för mkt planering, då känner jag mig inlåst och allt blir tråkigt! Menmen va gör man inte för skolan liksom??

Iallafall..nu är jag ju strax klar! Idag ska jag läsa ut två svenska böcker, imon ska vi planera inför lektionen vi ska hålla på Måndag sen blir det HELLO FÖRETAGSEKONOMI! (vilket jag också måste plugga idag!) Fan! Det här är min sista helg innan jag reser och jag har så många jag vill träffa innan dess..och på Lördag har jag middag och söndag jobbar jag fyfan så mycket det är att göra alltså! ååhh exakt en vecka kvar then I'm out! Imon har jag iallafall Företagsekonomi & Småföretagande (det är typ exakt samma sak) hela dan så då ska det råpluggas! 5 kapitel..äh det ska nog gå!!

Förresten! Hade fått hem lite skojigt (trodde jag) idag!

Min kära cosmo! (Var är förresten Solo & Glamour!? så jävla segt med prenumerationer alltså!), DVD-katalogen och så Information om utlandsstudier wuhuu, tyvärr fanns inte min skola med där menmen, alltid kul att få titta igenom ändå!


Men..DVD-katalogen, har väntat så länge på den och blev så glad när jag såg den ligga på mitt skrivbord..men när jag tar in o installerar den så upptäcker jag till min fasa att nästan alla skolor har försvunnit! Förra året var det typ mer än 50 skolor från Göteborg med!! Nu var det typ 10!!! Så jäkla onödigt..dom ända intressanta skolorna var då min, hvitfeldtska och kanske schillerska..men både donners och hvitfeldtskas kataloger har jag hemma och Schillerska har ju Itman hemma så japp där var 150 spänn rakt i papperskorgen! Men pengarna är inget jag bekymrar mig över, det är min besvikelse till detta som väger upp det, fan va dåligt! Hahaha ne fan tur att jag fick med de två andra bara så humöret stannar kvar där uppe :D

Nej nu blir det fan mat!!!
PUSS!

Kommentarer

  • mirna säger:

    Vi gör ett nytt försök imorgon! 10 över 8! haha PUSS

    2008-12-11 | 18:28:22
  • GONA säger:

    SV Mirna: Yes! & imon lovar jag att vakna i tid hihi pussss

    2008-12-11 | 18:37:00
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • sara säger:

    Oh oh my brother :( läste om vad som hade hänt i skolan idag, försök ta det lugnt ! Det är inte mycket kvar nu, du har kämpat länge och du det är bara en vecka kvar och det fixar du lätt ! Ibland är det bra och gråta fan det behöver vi alla göra, det känns säkert tusen gånger så bättre nu !

    im here :D



    Nejnejnej ! Jag är inte brun jag lovar dig alltså okej lite brun HAHAH vill inte neka det, men jag är vit jag lovar dig plus HELL NO du är inte snövit du är fan helt normal inte vit och inte jätte brun :D men men oroa dig inte vi kommer inte disskutera detta om ett och ett halvt år



    puss broder från en annan affro moder <3

    2008-12-11 | 19:02:10
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • Jaana säger:

    Vad går du på för gymnasie?

    2008-12-11 | 19:10:07
    Bloggadress: http://jaanas.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    HAHAH i swear. minns inte BILDEN. minns ju dagen, men bilden har jag aldrig sett!

    2008-12-11 | 20:12:46
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    HAHAHAHAH jag alskar att du hatar mig!!! hahaha i wish u were here babe. men var tid TILLSAmmaNS kommer snart (i hope) hihi. pussss

    2008-12-11 | 20:13:36
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Jaana säger:

    Sv: Åh, Donner.. det har jag ju funderat på att välja! Men det sållades bort, haha. Då är du jättesmart alltså ^^ Jag ska nog välja Kitas tror jag :)

    Började skolan ett år senare än alla andra, så är ett år "efter" :p

    2008-12-11 | 20:15:30
    Bloggadress: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: