Gona

Yeay ;D

Kategori: Allmänt

Det här inlägget skulle alltså pupliceras igår!! Men blogg.se you know..

Hej sötisar!
Har ni haft en bra kväll? Eller eran kväll kanske inte är slut än? Min är det :) Sista (sjuka) tjejerna gick hem precis och jag drog snabbt på mig min pyjamas hehe..Jag hade jättekul ikväll! Tack så mycket tjejer för en underbar kväll! Och framför allt tack för alla presenter, I looooove them!! Visar dom imorgon, jag orkar inte nu..Bilder från kvällen kommer också imorgon! Nu tänkte jag bara tvätta av sminket och lägga mig o somna till TVn..imon jobbar jag klockan 11 så måste upp tidigt imorgon! Kanske blir bio efter jobbet, både jag och Itman har velat se filmen Twilight ett tag nu och eftersom Amir ville träffa oss innan jag åker så tänkte vi att det blir en bra dag, söndagar är ju i allmänhet så himla tråkiga så det blir kul med någonting kul på en tråkdag haha..Fast får se hur det blir, för både jag och It har massor att plugga! Nej nu måste jag sova! Godnatt! PUSS


Trött men glad Gona!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: