Gona

=)

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har jag bara ett fåtal uppgifter kvar and then I'm done with kapitel 7! Känns verkligen som jag har grepp om den nu! Vi skulle ju kunna alla 5 kapitel men själva provet handlar mest om kapitel 7..6an och 5an plugga jag ju in i helgen (lätt som en plätt) så nu ska jag göra dom sista uppgifterna, sen ska jag läsa igenom kapitel 8 och 9 (typ 20 sidor bara) och göra tillhörnade uppgifter and then I'm done..blir nog ganska sent idag men that's cool..

Imon ska jag träffa min vän Natascha, eftersom hon inte kunde komma på min middag i lördags så ville hon träffas för en fika istället innan jag reser, så det ska bli kul..Imon jobbar jag ju också, oh lord orka haha, menmen gött med ett fyllt konto när jag kommer tillbaka från resan =)
Juste, min syster har redan köpt sin present till mig! Jag fick bära ögonbindel medans hon tog på mig den, hon var tvungen och titta hur den satt för hon ansåg att "den kan vara jävligt snygg på vissa och jätteful på andra", på mig va den antagligen snygg eftersom hon sa "åååh, du ska fan ha den!" , fick sån nostalgi..så gjorde mamma alltid förr, hon va inte säker på om det skulle passa mig bra och ville ha smakråd från syrran då fick jag ögonbindel och på med kläderna..ganska kul faktist, man blir extra nyfiken! Vet bara att det är en klänning..and that's great för klänningar är min stora kärlek just nu!

Imorgon ska jag i varje fall köpa lillebrors födelsedagspresent (25 december)..ingen vet vad jag ska köpa, och det ska förbli så tills den 25 december..han kommer bli så jävla glad iallafall! Det är jag hundra på..Mamma, syrran och broshorna? Om ni tror att jag tänker avslöja det här så kan ni sluta läsa..ni trodde väl inte att jag är dum? Hehe..
Mitt stora problem är, eller rättare sagt minA stora problem är att jag ännu inte funnit några julklappar till pappa, storebror och morbor! Alltid dom som är my big problems, jag kan inte köpa typ skjortor eller sådant, för dom ska naturligtvis alltid ha dyra märkeskläder och jag tänker fan inte ge 5000 spänn på en skortja (som inte ens är till mig!!) haha..så liite jobbigt är det, ingen av dom är typerna man köper badrock eller kalsonger till heller..Har ni några tips?

Nu ska jag fixa kaffe med choklad-smak and I'm back to the books! Så bra jag vart med koncentrationen dom senaste dagarna förresten! Så fort jag tar fram boken så är jag igång! Kanske har min stressfyllda hjärna lugnat ner sig lite? I sure damn hope so!

XOXO

Kommentarer

  • sara säger:

    Hahaha, heloooo skit bra ju , har beställt, tog typ dem mest oäkta som finns haha, tog blåa hur lyckas man..



    Va händer då? jag sitter i skolan nu, hörde att du känner Nancy, hon sitter bredvid mig nu

    HON HÄLSAR <3



    take care broe

    2008-12-16 | 09:28:39
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: