Gona

Plugg ända upp till halsen!

Kategori: Allmänt

Heej people :D Hur mår Ni idag då?
Själv mår jag bra men är så jävla utmattad..vaknade självklart sent idag igen..inte för sent, men sent hehe..missade min kära Mirna igen!
Skolan va underbar, vet ni varför? Jo för att jag fick VG på det stora Företagsekonomi-grejsen jag höll på o tjöta om sist! Och så fick jag även VG i slutbetyg i samma ämne! Härligt, nu får jag bara satsa på lika bra betyg på B-kursen! Jag fick även VG+ på mitt tal om Mode som jag höll i tisdags! Och så sa hon att jag ska satsa på mitt Argumenterande tal och mitt Festtal efter jul, går det bra på dom så fårt jag MVG i slutbetyg i Retorik!! Wuhu då förstår ni säkert att jag är glad idag? Dock vääääldigt trött! Skulle helst behöva sova nu men eftersom jag har prov på Tisdag så får sömnen vänta! Ska försöka hinna gå igenom alla 5 kapitel lite snabbt sen inrikta mig på kapitel 7! Alltså göra alla övningar för respektive kapitel..Tänka göra en liten planering nu..
Nu: Mat(!)
18.00 - Kap 5 och 6
19.00 - 19.30 - PAUS!
19.30 - Kap 7
 20.30 - 20.45PAUS
20.45 - Kap 8 och 9
Efter det blir det ett långt härligt bad! och så mat igen såklart hehe..
Kommer uppdatera bra idag..under mina pauser då :D

Juste! Mamma hade möblerat om hela mitt rum idag igen haha very nice! & så hade hon köpt massa gott till imorgon, gu va gullig hon är! Tack Mamma!
Köpte förresten ett roligt spel idag påvägen hem så kan bli väldans rolig att köra med imorgon, yeayea :D

Hörs senare, byeeeee!


Bild från i somras..i en mycket vacker plats i Kosovo!
 

Kommentarer

  • Spiderchick säger:

    mm sommar...

    2008-12-12 | 19:38:17
    Bloggadress: http://spiderchick.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    HAHAH aah okej :D, jo jag kan ju fraga henne om hon vill byta liv med dig. Det verkar ju ga bra for dig i skolan hahaha puss

    2008-12-12 | 20:05:12
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: