Gona

Mina sköningar =)

Kategori: Allmänt

Heeeej! Och förlååt! Försökte mobilblogga igen men funkar ju fan inte! Jävla mobiljävel!
Idag vaknade jag ganska sent faktist, hade bara ekonomi ju så jag började halv 1, när jag kom dit var jag så nervööös herregud haha!! Men nu är det äntligen ööööver är så himla glaaaad!! Imon ska vi ha "avslutning" (fastän vi slutar på fredag) i Högsbo, vi ska spela Beachvollyboll med hela skolan tillsammans haha! Ska bli så jäkla kul :D
Efter skolan mötte jag förresten upp Natascha och gick runt på stan, då träffa vi på Tara & hennes vän och stod och prata väääldigt länge, tur var det för sen drog vi med oss Tara och gick och åt på ett cafe, fyyfan va gott hehe..Blev en jäkla massa tjöt, efter det gick vi runt och det blev lite shopping och så, så ringde Mirna och ba "SKITSNYGGA USA-KUDDAR PÅ CHILI, KOM HIT!" och vi typ flög dit haha, dom är sååå snygga! Jag köpte två stycken, kommer bli så fint i mitt rum med dom nu..åhh TACK MIRNA <3
Sen köpte jag en jättefin..va säger man? Inte hatt men..jo kanske hatt haha? Till min syster från H&M..bara så, inget särkilt :P Vet bara att hon har sånna olika färger så svart är ju klassiskt och fint så ja, den fick hon =) Ett armband fick också följa med hem, jättefint..speciellt till sommaren när man e bruun oohh..
Självklart köpte jag även lillebrors present..men problemet är, jag bodde köpt den imon, för så sjukt nyfiken som mamma är så är mitt stora problem just nu VART jag ska gömma den? Hahaha fyfan..får fan ta o låsa rummet när jag drar ut imon! Iallafall efter det satte vi oss i McDonals i flera timmar och bara tjöta..så skönt och träffa mina söta flickor!

Imon ska jag träffa Itman & Nina efter vollybollen, det ska bli roligt, Itman kommer bli galen när jag visar mina nya kuddar! Hahaha :D

Förresten, tänkte precis lägga in bilder på allting MEN självklart så dör min kamera, som jag för övrigt glömde hemma, så inga bilder idag inte =(
Nu blir det en lång skön dusch sen ska jag och syrran laga mat!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: