Gona

Underbar dag med mina flicks!

Kategori: Shopping

Heeeej lovers!
Hur mår ni? Jag är lite smått ledsen faktist..är sjukt glad över min resa men känns som jag redan saknar mina flickor..vi har skrattar ihjäl oss idag och innan dom fick bad jag dom vara kaxiga mot mig när jag är borta så ja slipper sakna dom så mycket hahaha!

Nu tänkte jag visa bilder först på shoppingen från idag sen bilder vi tagit idag =)



Fina smycken och sköna skor till både vår höst och vinter!

Här är den sexiga jackan syrran fick av mig! Hot ellerhur?
Allt är från H&M..God bless H&M!


Underbar dag helt enkelt! Tack babes!
LOVE YOU! KISS

Kommentarer

  • Bee säger:

    ej e de skorn albi har eller?

    2008-12-18 | 14:41:36
  • carro säger:

    Åh Omg vilken snygg jacka haha=) finns den kvar?

    kram!

    2008-12-18 | 15:53:54
  • GONA säger:

    SV Behare: haha ja det är samma, ja hitta dom till slut!

    2008-12-19 | 02:02:42
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Carro: Ja ellerhur!! Ja dom ska nog finnas kvar fast jag var tvungen och ringa pà morgonen och lägga undan för dom gàr àt for som fan haha..puss

    2008-12-19 | 02:03:55
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • alexandra säger:

    diggar din blogg verkligen! fortsätt såhär=) har sett att du fått några kommentarer om din ubersnygga jacka, kommer du kanske ihåg hur mycket den kostar? köpte en liknande på calings=)

    Puss

    2008-12-25 | 16:46:33
  • GONA säger:

    SV Alexandra: Oh tack sà mycket, det värmer verkligen! Jaa, den kostade 500 kr pà H&M faktist! Jassà, hur mkt kostade din dà? =)) pusspuss

    2008-12-25 | 17:19:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • alexandra säger:

    va, vilken otur att jag inte såg den innan jag köpte min :O jag köpte min för 899kr :( ack då, haha

    2008-12-25 | 21:01:12
  • GONA säger:

    SV Alexandra: Oj, haha fan va surt! Men det kanske ändà är bättre kvalité eftersom den var dyrare! puss

    2008-12-25 | 21:22:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: