Gona

Framme i Schweiz :D

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Heeeeej babes! Nu är Gona framme i Schweiz och det känns underbart..bara flickorna saknas hehe..Idag har jag tagit ganska mycket bilder sà ni ska fà se mina dagar i lite mer bilder istället =)

Dagen började inte sà bra faktist..vi hade typ 10 kilo övervikt som vi fick betala för haha och dà hade dom inte ens sett vàrt handbagage..thank god for that för vihade typ 6 väskor bara där uppe!!! & vi var tre pers..det är alltid sà, vi màste alltid känna den där stressen när vi är pàväg till flygplatsen, vi lär oss aldrig..men vafan hur ska man klara sig pà 20 kg grejer i 3 veckor? Tänk om snälla flygbolag!

 
Hej, jag väger 25 kilo men är ändà söt..


Sààààà snygga flaskor! Hoppas dom finns pà hemvägen!


Mums! Vi älskar dig =)


Jag hade jättetràkigt pà planet när jag väl var vaken..Stort tack till min kudde som följde med hehe..

Precis vad jag var sugen pà! MUMS ;D


Sàg en jättestor mysig hund i Genéves flygplats..


I'm a nerd in Switzerland..


Mac Fish meny..eller Filet-o-Fish som dom säger här + räkor ohh gud va gott+ Sveriges Mäci bodde uppdatera!!


Schweiz..Chocolate country!

Okej nu en kort sammanfattning av dagen.. Flygplatsen, köpte massssa gott att ha med oss pà planet sen var det 45 min flygresa till Copenhagen, dà sov jag som en stock och fick kramp i rumpan!!
Sedan gick vi runt lite i Köpenhamns flygplats, mamma shoppa lite krämer som vanligt och sen gick vi pà flyget igen..dom första 30 min INNAN flyget hade gett sig iväg sà vräkte jag i mig mat och godis som en gris..resten av vägen sov jag igen, skönt men jag är fortfarande otroligt trött!
Iallafall när vi kom till flygplatsen möttes vi av en glad pappa som hade köpt varsin varm choklad och kaffe till oss och vi satte oss ner en liten stund för att "àterhämta" oss hehe..sen pàvägen hem fràgade pappa som vanligt: "Restaurang eller McDonals?" och jag och lillebror svarar som vanligt samtidigt: "MCDONALS!!" och sà lämna vi hem ala väskor och gick iväg till Mäci, nu äR vi iallafall hemma, vi satt och titta pà film och chilla och äter av en mmmmmmumsig choklad!
Juste..är sà nyfiken, sàg dom här i rummet..

Nyàrsklappar till mig och syrran..àh I'm curious!!

Nu dricker mamma och pappa vin och jag dricker baylis med is, gu va gott! Nej nu ska jag vara social! Hörs imorgon, PUSS HONEYS!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: