Gona

Good morgning!

Kategori: Allmänt

Godmorgon people!

Sovit gott? Det har jag, somnade kanske lite för sent, eftersom jag inte tog badet när jag skulle, istället sega jag bara framför datorn med broshan..så efter badet somna jag nångång vid 2 tror jag (?) Iallafall var hos tandläkaren förut o inte mkt jag fick gjort där..de gjorde ingenting åt min tandvärk utan bara bad mig komma tillbaka kl 11.40 på torsdag..så opassande!? Jag ska behöva gå till skolan komma ända hem sen tillbaks till skolan sen hem igen?? Bajs.."Fina tänder och inga hål" sa hon iallafall, o det är ju alltid bra =)

Senare idag ska jag som sagt till jobbet för ny utbildning, vi ska ju börja testsälja lite andra grejer nu så behövs lite kunskaper om det..Efteråt ska alla upp till avenyn till Hard Rock Café och äta en sen lunch maybe(?) & om vi är klara runt 4 så hinner jag till hemspråken, då drar jag dit, om inte så tar jag ett pass kl 5 med Mirna! Hoppas lite småt på att jag hinner till hemspråken ändå, så pinsamt att jag missat så många gånger men ändå kräver ett MVG haha ;P

Nej nu måste jag gå, ha en bra dag gott folk! & försök vara lite solidariska, Ni mår också bättre av det! PUSS!


Fan, har verkligen lust och va i ett varmt land nu..o festa assen av mig hahaha ;D (Bild från House-party i Ferdinand)

Kommentarer

  • Shab säger:

    Är du galen eller? Han är ju sjukt snygg. Han bloggar oxå haha. Jag dog igår.



    Varför är du inte i skolan?

    2008-12-01 | 14:42:01
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: