Gona

Sömntuta

Kategori: Allmänt

Återigen har Gona försovit sig..måste börja ta mina järntabletter igen det här håller ju inte! Hur fan lyckas man vara så trött! Okej, la mig ganska sent igår eftersom jag runt 12 bestämde mig för att duscha och sedan föna håret också så ja, ja kanske bodde skylla mig själv, men hallåeller skulle ändå kunna vakna på morgonen men nej nu var det helt hopplöst, gick inte.

Vi skulle med vår grupp ända bort till LERUM(!!) för o träffa vårt fadderföretag (Företagsekonomi B) men nu har dom åkt iväg dit så jag ska käka frukost nu, sen ska jag iväg till skolan! Slänger in en outfit-bild senare också, det var så länge sen sist ju!
Efter skolan ska jag tralla runt i stan och leta present till Nina..jag lovade mig själv att inte behöva gå till stan idag efter skolan utan kunna chilla istället men icke..så jag kommer nog inte blogga så mycket idag eftersom jag sticker iväg till Nina sen runt 6, men hörs gör vi senare!
Vad ska Ni hitta på denna fredag då? Festa eller chilla? =)

Ha en bra dag mina vänner, puss!


MYCKET gammal bild på Mirna, Gona & Itman..haha fyfan vilka pinsama tider..

Kommentarer

  • SONIA säger:

    HAHAHAHA!!!! MIRNA!! hothot photooo

    2008-12-05 | 20:27:45

Kommentera inlägget här: