Gona

Bad =)

Kategori: Allmänt

Glömde publicera detta inlägg hehe..nu är jag iallafall klar med badet alltså =)

Äntligen är Idol över! inte för att jag, under några som helst omständigheter, tittade på den men bara för att jag var så himla trött på allt tjöt om Idol!!! I skolan var det Shabbu, hemma var det syrran, ute var det alla tidningar, på TV var det all reklam och på internet var det alla bloggar & msn..herregud what's the big deal, verkar ändå inte som någon lyckas ju? Nej ush tur att det är över. Nu när finalen gick, precis innan dom skulle avslöja vinnaren hörde jag från mitt rum att volymen i vardagsrummet höjdes till typ max(?) och jag hör mamma och syrran säga "tyst, tyst!" till min lillebror..självklart var jag tvungen och gå o titta vad det är som pågår hehe..aa där var ju självklart, som ni säkert förstår, Idol på TV..någon Kevin vann..det värsta var att min syster (DA geek) hade röstat hahaha nej fyfan mobbade sönder henne, hur löjligt som helst ju, att rösta på Idol-kandidater..I don't understand..Men OK han va faktist grym, han har ju flyttat hit från Malta för bara ett år sedan till sin flickvän och det gjorde ju honom lite bättre sådär hehe..Syrran gillade honom nog delvis för det, att han var från Malta alltså..she's got some love for Malta, hon var ju där i typ 4 månader och tog Cambridge-sertifikatet so yes, ja förstår varför hon gillar Malta..

Jag har nu pluggat ett bra jäkla tag och har dessutom suttit och fixat mina naglar..dom var så fula innan kunde knappt titta på dom! Så nu är dom målade och fina =)

Känner mig så duktig alltså, jag som har sånna koncentrations-problem har suttit här och pluggat i timmar nu! Känner mig smaaaart också hehe :D Det var verkligen mycket lättare än jag trodde..eller ja, så långt jag kommit har det vart lätt iallafall! Jag ska ha minst VG på provet annars ska jag straffa mig själv..vet inte hur ännu men nått lär det bli..maybe en shoppingfri månad? Låter ju (inte) bra..Nej fan, va gör jag!? Inte ska jag behöva planera ut mitt straff när jag inte ens gjort provet ännu..Andas ut (negativa tankar) - Andas in (Positiva tankar)..Ja, det lär ju funka (I wish)!

Nej nu har jag pluggat tillräckligt, sa förut att jag pluggat in 5 och 6 men nu har jag verkligen pluggat in kapitel 5 och 6 och det känns wonderbart hehe..Imon tänkte jag vakna tidigt och gå igenom dom andra..Men nu, nu får jag nog äntligen ta mitt bad! Ibland är det ändå skönt att inte bo inne i stan..här kan jag ju bada/duscha mitt på natten, föna håret också för den delen, men inga klagomål får man inte, så underbart!

LUCIA NU OCKSÅ JU! WUHUUU FAN VA KUUUUL!!!! :D (ironi..) yeah, ni kanske fattar hur mycket jag behöver det här avkopplande badet..hungrig är jag också..

Hörs sen PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: