Gona

Stressig dag..

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma! Gaah vilken lång dag..
Började med att jag försov mig, hade tandläkartid 11.40 så jag hann till det iallafall, men väl där kunde jag inte ta emots eftersom jag inte kunde hitta min bettskena och utan den var det ju ganska onödigt o göra kontrollen..så jag gick iväg till skolan där vi ändå inte skulle fått redovisa engelskan eftersom det var bara tre grupper som blivit utvalda just idag och vi var icke med så i min grupp bestämde dom att göra den efter lovet eftersom Shabbu åker bort, men icke det var jag tvungen att ändra på! Orkade inte ha det hängades efter mig så jag ville få gjort det så fort som möjligt! Så det blir på tisdag! På svenskan hände inte mycket alls, vi gjorde en planering av lektionen vi skulle hålla på om två veckor o sen gick vi hem, påvägen hem träffa jag även Nina och vi hann chitchatta lite, ska bli så kul imorgon på hennes birthday wuhu :D. När jag kom hem fick jag något slags ryck och började göra om lite i rummet, installerade TVn & datorn så nu kommer jag bara sitta inne i mitt rum hela dagarna hehe..Sen blev det mat och raka vägen till jobbet, det var okej där, ganska långtråkigt men OK :D

Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen blir det sleepydeepy för min del!

Juste..fick ett sms av Nina förut:
"Järn har den viktiga funktionen att transportera syre från lungorna och ut till alla celler. Vid järnbrist (anemi) fungerar transporten dåligt och du blir trött, blek och kraftlös. Järn finns i mat som kött, blodpudding och lever men även i gryn och grönsaker. Te, kaffe och choklad försämrar ditt järn upptag.............Hahaha tänk på att minska choklad-intaget! :P"
Hahaha min jävla naturare!! Skönt och veta att det absolut bästa jag vet, är absolut inte bra för mig (som har järnbrist då)..TACK FÖR DEN NINA!!! hehe..


Kanske kommer med någonting mer om jag inte kan sova men annars säger jag GODNATT!!
Puss på er people =)


Haha hitta massa gamla bilder på den här gamla datorn..här är en av dom :P

Kommentarer

  • sara säger:

    Hhaha riktiga drama queens but i don´t care ;D



    Alltså verkligen, fuck vad irriterad jag blir ! Alltså så jobbiga jag menar jag är sådan att om dem ska ha på sig "samma" ska dem komma fram och säga



    -Åh de var jätte fint ja hitta en massa i garderoben och ja valde med det bla bla bla



    Hahahah låter jätte hemskt och överdrivet men sant





    so long my little drama :D

    2008-12-04 | 22:25:10
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahah tänker för ditt eget bästa. Ingen choklad för dig imorgon då! hihi(a)

    2008-12-04 | 22:25:34
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • dijana säger:

    sant sant :)

    2008-12-05 | 11:01:54
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: