Gona

Sömn är underskattat!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! ååh va skönt o få sooooooova!! Vkna för en kvart sen! Men somna typ 2 hehe..men 10½ timmars sömn är ju inte helt fel, ellerhur? Gött vare iallafall! Nu när ja vakna var ingen hemma..undra va mamma e(?) får ta o ringa henne sen, nu blir det iallafall frukost! För om en halvtimma ska jag iväg till jobbet! Ska försöka hitta en bra plats o sitta på så jag kan blogga medans jag jobbar hihi (a)

btw..yoga is the shit! känner mig fortfrande på helt jäkla underbart humör o dessutom helt stressfri!! Även fast jag vet hur mkt plugg det är kvar till jul! Vet inte om det är särkilt bra då men bra för min mage iallafall, som jag inte fått ont i på några dagar! WUHUU I hope it's gone (magkatarren)

HA EN UNDERBAR DAG GOTT FOLK!
Peace out!


Kommentarer

  • sara säger:

    haha, me 2 verkligen ! har ingenting att göra så därför har jag suttit framför datorn i 5 tim, helt tråkigt !!

    2008-12-03 | 19:01:38
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: