Gona

Sleeeepy

Kategori: Allmänt

Ehh..ja kan säga såhär..aldrig blir något i mitt liv som planerat..eller jävligt sällan då haha..
För det första så sitter jag aldrig och pluggar vid mitt skrivbord eftersom jag blir så ofokuserad där så det inte är sant! Så då förstår ni nog att jag alltid pluggar på sängen, som numera är en bäddsoffa..där låg jag med massa stora kuddar och TVn är på, min mage var fullproppad o det var bra program på TV..vad gör Gona då..jo hon tänker att "äh, tar min lilla paus nu istället..man måste alltid vila magen (en klassiker jag även brukar köra med när det är jag som ska ta hand om disken hehe..)" men självklart (like i didn't know) så somnar jag ju..i typ två timmar hehe..men har ändå pluggat!! Vaknade för ungefär en timma sen och då har jag jobbat med 5an och 6an, nu har jag bara några uppgifter kvar sen ska jag gå igenom dom andra också..går hårdare in på kapitel 7 en annan kväll, orkar inte - känner mig sloooooow..
Nu måsre jag bara leta upp lite choklad then I'm back to the books..wish me luck!
 Är så glad att detta snart är över, är dock mindre glad för att jag precis hade fått ett mail av jobbet..lönebesked you know, får tydligen bara min novemberlön nu på tisdag..bajskorvar! Menmen pengar ska nog inte vara något problem ellerhur daddy? (a) haha ne gud va töntig jag är! Hörs senare babe! kisskiss

Kommentarer

  • sara säger:

    Haha vad glad jag blir att den hjälpte, det är bara sanning vettu <3..



    HAHAHA YES YES inte lång tid kvar nu btw du vet den frågan du hade om vad man gillar att läsa hos dig om mode eller vardags saker, jag som inte har något liv föredrar nog mest vardagsliv haha :D älskar mode, men jag tycker det är något man hittar själv jag tycker det är skit roligt när folk kommer på ider som man INTE VET eller när man lägger in någon klänning som ingen annan sett, för varje mode blogg ja går in i är de samma klänningar folk har, hoppas du förstår vad jag menar haha im complicated



    puss på dig

    2008-12-13 | 00:06:11
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: