Gona

Skön helg!

Kategori: Allmänt

Godmorgon, godmorgon peeps :D!
Hur har ni det denna morgon? Jag har det underbart, vaknade helt utvilad och har legat här ett tag och tittat på TV..Känns verkligen som en bra avslappnande helg även fast jag behövt plugga en del!
Längtar till Onsdag! Då är allt plugg över och då ska hela skolan spela beachvollyboll tillsammans! Askul!
Nu har jag precis nopprat ögonbrynen och ska börja föna mitt hår, sen blir det frukost! Tänkte dra in till stan en snabbis..är så shoppingsugen att det inte är sant!!
Ikväll kommer flicksen över, ska bli mysigt..har bara en massa att städa här hemma..men det ska nog gå fort (i wish)..

Nej nu vill håret bli fönat! Got 2 go..Vad ska Ni göra ikväll då? Chill or Party? Min kväll blir en blanding av dom två I think =)

KISS


Gammal bild på mig och broshan haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: