Gona

Shoppingtur på stan!

Kategori: Allmänt

KRAMP! Har kramp i armarna, bar hem väldigt många påsar idag..köpte bl.a ett par assnygga skor och en superfin väska till mig själv..skulle egentligen ut och köpa lite grejer för datorn och present till Nina men kan ju inte gå runt i timmar i stan utan att få unna mig själv någonting kul ellerhur? Iallafall köpte mus till datorn och musmatta eftersom det krångla, men nu när jag kom hem så börjar tangentbordet krångla!! Skit också.
Till Nina blev det en...hehe Nina, du trodde väl inte helt seriöst att jag skulle avslöja det här? Nejnejnej haha jag berättar imon gott folk =)

Vi ska iväg till Nina strax innan 7 så nu ska jag äta mat, hoppa in i duschen och sedan ta en powernap!
Hörs senare, pusspuss!

Bilder på shopping & dagens outfit får komma upp imon istället, hittar inte min kabel nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: