Gona

Shopping!

Kategori: Shopping


Naglar som ska sättas dit imorgon =)

Slut pà presentpapper, paniiik haha sà det fick man ocksà köpa!

Köpte även en choklad som kom att bli en av mina top 10 godaste choklader! Gud, I love it!

Kjolen jag köpte pà second hand! Tänkte den som hög kjol och nàn fin topp, as-sött!

Syrran köpte den här gulliga skjortan till sig själv..I want hehe =)


Juste, glömde säga att det snöa idag! Har inte regnat eller snöat sen vi kom, o sà snöa det idag pà min födelsedag!! Sà underbart, blev jätteglad haha, sikken geek jag är ;P

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Grattis :) Hade du en bra dag? Händer ikväll? Gott nytt år

    2008-12-31 | 12:27:57
    Bloggadress: http://importeradskaning.blogg.se/
  • nela säger:

    hej. haha, det är lugnt. jag vet inte vad den stranden heter faktiskt. men det är klippor där, bara tjejer och alla är nakna. haha. brukar de flippa där?



    jättefina bilder du har i hela bloggen. ni är så fina alla i hea familjen. var i gbg är du ifrån? kram nela

    2009-01-05 | 12:11:06
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: