Gona

SAMTAL FRÅN USA?

Kategori: Allmänt

Hallå people :D
Var faktist inte sååå jobbigt att vakna imorse..skönast var att hela hemmet var totally städat, älskar och vakna till ett städat hem..vi har en tendens att alltid stöka till det i vardagsrummet när vi är uppe sent haha..men mamma när jag la mig vid halv 4 håll..OMG! dom ringde mig från TEXAS nu hahaha shit va läskigt, han ba "I'm calling from the Green Card lalala United States Texas" I was like oohhh okeyy..haha nej man ja hade skrivit upp mig på sån greencard ansökan och hade inte avslutat den så nu ringde dom för o kolla upp men då förklara jag att jag bara hade kollat upp, jag ska inte studera där än, men jag var ändå ung tydligen, man måste ha tagit studenten först innan man ansöker om den!

Shit nu är klockan mycket! Bra start på dagen, att få prata riktigt amerikanska med någon som befinner sig i USAAA wuhu hehe Ha en underbar dag allihopp! Nu ska jag tralla iväg till jobbet! PUSS!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Godmorning my dramaqueen with the fantastic hair colour.. Love it, jag har själv funderat en massa gånger på att göra mitt hår ljus brunt med en massa blonda slingor i men det skulle se sjukt ut, speciellt eftersom jag är lite brun, och ögonbrynen bruna med bruna ögon hm hm vet ej om det skulle funka.. Men jag älskar din hårfärg, ser så naturligt ut har du färgat det ?



    Vad ska min drama queen hitta på idag då? haha söndagar är så hatade, hate it ! Men man får hitta på något roligt.





    so long drama <3

    2008-12-07 | 12:07:08
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: