Gona

Presenterna!

Kategori: Shopping

Här är presenterna jag fick i Lördags av mina älskade flicks!



Sanet gav mig supersnygga jeans-tights som jag velat ha ett tag nu!


Av Mirna & Nina fick jag dom här två übersnygga plaggen! Älskar den höga kjolen kombinerad med det söta linnet!

Av Binta fick jag smycken! And everybody knows I'm a big fan of smycken hehe..speciellt dom söta små rosett-örhängena!! So cutie!

Och av min kära Itman fick jag en stor supersnygg väska (som jag inte kan hitta just nu :S Så får visa upp den när jag hittat den!) Här kommer resten av grejerna älsklingen gav mig iallafall!

Vad finns i det paketet må tro?

Jo där fanns detta!

Så gulligt! Black and pink - we love it!

Fick även detta otroligt gulliga silver-armbandet av henne!


TACK SÅ MYCKET TJEJER, ÄNNU EN GÅNG! LOVE YOU! KISS

Kommentarer

  • alba & beh säger:

    Söta vänner du har, varför fàr jag aldrig sànt =( hahah

    2009-01-06 | 04:40:57
    Bloggadress: http://twoshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här: