Gona

Pluggpaus

Kategori: Allmänt

Pluggpaus..uh skönt =) Ska skära upp lite apelsin nu (Yeay, har börjat tycka om det!) och lägga ifrån mig böckerna för ett tag och titta på TV, skönt!
Vad gör Ni denna tråkiga måndags-kväll?

Fan, kom tänka på en sak..Min familj har både haft butik och restaurang nere i Kosovo fastän ingen har vart utbildad till egenföretagare eller någonting sådant, kanske därför det inte gick så bra? Tänk va bra om vi skulle ha det nu, och jag skulle få sköta allting? Hihi (a) nej men man lär sig faktist jäävligt mycket på Företagsekonomi, jag tror lätt jag skulle kunna hjälpa till med ett företag! Nu har vi ju fortfrande ett eget företag..Egen resebyrå i Schweiz, men det är inte samma sak, dels för att det är mer komplicerat och dels för att det är i Schweiz hehe :P
Jag får helt enkelt vänta tills jag förhoppningsvis startar mitt eget företag..om jag nu fortfarande har lust när jag blir äldre =)

Nu blire frukt och Tv, hörs sen mina vänner, pusspuss!


Mycket gammal bild på DA GEEK (jag alltså hehe)

Kommentarer

  • .. säger:

    har du krulligt hår på riktigt?

    2009-01-18 | 15:57:35
  • GONA säger:

    SV Anonym: Haha jajjamänsan =) stort, tjockt och krulligt!

    2009-01-19 | 12:20:38
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: