Gona

Perfekt start på dagen

Kategori: Allmänt

Oh vilken härlig morgon!
Vaknade runt 7, vatten över ansiktet, borsta tänderna och så var ja ute ur dörren..Väl på yogan var det så jäkla skönt! Höll på o somna hela tiden och efteråt kändes det verkligen som all stress var borta med vinden!! När jag kom hem tog jag en vaaarm dusch, tog på mig mina pyjamas och la mig under täcket igen, sov ut i ungefär 2 timmar och nu vakna jag precis av att mamma hade lagat en big frukost! Allt från kokta ägg till müsli & jucie, gud va gott! Nu ska jag äta frukost o sen ta på mig, 10 i måste jag ta vagnen! Gaah låt mig bara va hemma o chillaa!! Haha nej men det är lugnt ändå, har bara företagsekonomi & dessutom mår jag bra idag =)

Hoppas eran start på dagen var lika bra! Om inte, så hoppas jag att dagen blir bättre!
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: