Gona

Pälsjacka, film och Frankrike =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

First off all..I'm sorry! Men jag är pà semester faktist sà ni förstàr nog! Idag var jag pà stan för shopping, invigde mina nya skor, dom med ullremsan you know..pain kan jag lätt säga men det spelar ingen roll - jag ska bli van och gà i dom! Föds man som jag, dvs en riktig shorty sà fàr man tyvärr lida ibland..No problem dom är ändà sà snygga sà =)
Va sugen pà en pälsjacka igàr..sà jag köpte en idag..svart, fràn H&M - skitsnygg! Men imorgon kommer syrran sà fàr se vad hon tycker..blir oftast att jag làter henne bedömma, och i dom flesta fallen som hon säger att det jag köpt är fult, sà behàller jag det ändà haha..menmen fàr se, jag tyckte den va snygg men den har mudddd, vilket jag inte alls gillar! dessutom kanske jag ser lite ut som en boll? I don't know, men bild pà den kommer iallafall imorgon, för jag hittar inte min kamera just nu, tog även lite bilder pàväg hem fràn stan idag! önska jag hade en systemkamera, dà skulle bilderna säkert bli sàà mkt finare..men känns lite surt o ge 6000 spänn för en kamera som jag sällan kmr palla ta med mig, när jag dessutom redan har en vanlig..äh kanske köper en i framtiden ändà, alltid bra o äga en sàn ju =))

Nu ska vi strax sätta pà filmen Taken! Ja, det r den filmen jag tjötat om tidigare, men vi ville att pappa ska se den och jag har inget imot att se den igen! (Love it) sen sà ska jag antagligen sova, behöver vakna lite tidigare imon för dà ska vi till Frankrike, wuhuuu ;D

btw. det kommer bli mindre uppdateringar härdanefter, dels för att laptopen paja och dels för att syrran kommer och dà tror jag knappast jag kommer vilja sitta framför datorn!

BISES ;)

Kommentarer

  • Egzona säger:

    oh, du verkar ha det underbart :)

    gillar din blogg, haha.

    2008-12-24 | 19:35:18
    Bloggadress: http://egy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: