Gona

NU DRAR JAG TILL SCHWEIZ!

Kategori: Allmänt

Helluu!!
Nu har jag hunnit duscha, klä på mig & fixas och äta, känns skööönt haha =) Men en sak som jag inte gjort ännu är att packa..omg vilket packtjöööt men jag har faktist lagt ut allt jag ska ha med, mamma ska hjälpa till och packa ner bara, jag är inte så bra på sånt, mamma har sina trix så hela hemmet får plats i en resväska förfan haha ;P

Men detta blir mitt sista inlägg i Sverige för iår iallafall! Biljetterna till Beyoncé är förresten bokade! Nina ska hämta ut dom på Måndag..Nu tänkte jag slappa lite..Oh nu kom precis farmor med en tidig födelsedagspresent, va kul! Hon är ju inte med oss där nere så jag fick den nu istället..jättemysig svart kofta! Visar bild på den sen!

Nej nu drar jag! HEJDÅÅÅ SVERIGE..eller som man säger i Schweiz AU REVOIR LA SUÈDEAU!!! eller nått hehe..ha det bra nu! Jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt från mitt andra hem =)

BAISER

Nu kommer jag pappa..eller som du helst vill kalla dig själv "The best looking man in the world" haha skööön papps ja har va ;D

Väldigt gammal bild av pappa som leker jage med mig (i kjol) och min kusin (i Kosovo) hahaha kul va det!

Även detta en ganska gammal bild, typ sommaren 06? Jag & Pappsen i Montenegro iallafall =)

Kommentarer

  • Besa säger:

    Ha det så trevligt där nere;)

    2008-12-18 | 14:03:54
  • Bee säger:

    Ha det super skoj....köpp maasssa saker till mig ahha:P jag vill oxå Beyoncé...:( xx

    2008-12-18 | 14:39:27
  • GONA säger:

    SV Besa: Tack sà mycket!! puss



    2008-12-19 | 01:57:24
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Behare: Hahaha tack sà mycket ha superskoj du i regniga Sverige ocksà haha :D men gà med albana vafan hon vill ocksà gè, era geeks hahaha xoxo



    2008-12-19 | 02:01:48
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • nela säger:

    tung. jag var oxå där sommaren 06 =) hihi. fin blogg, fin tjej! kram nela

    2008-12-29 | 16:35:38
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: