Gona

Morgonpromenad..

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Godmorgoooon gott folk :D
Hur mår ni idag? Själv mår jag underbart! Somna vid sex igår(!) men eftersom jag vakna för typ 40 min sen så har jag ändå fått mina 8 timmars sömn så det är lugnt :D
Ligger just nu i sängen med laptopen på och känner att jag verkligen bodde gå upp och äta nu eftersom magen gör sååå ont..
Idag blir det hemma-mys..som jag sa, här är precis allting stängt på söndagar tyvärr..det ända negativa typ..alltså inte ens Coop och sånt är öppet här on Sundays!? Jag tycker det är sjukt..Men kioskarna är iallafall öppna om man skulle hamna i en akutsituation..va nu det skulle va hehe..Iallafall, idag runt 7 kommer broshan hit från Sverige, det ska bli kul =)
Efter maten tänkte jag dra på mig mjukiskläder, gympadojjerna, en mössa och vinterjackan och sedan dra ut för en promenad vid sjön..Ipoden och kameran gör mig självklart också sällskap..ska försöka ta lite bilder så ni ser hur fint det faktist är här!

Om ni undrar vad jag gjort vaken i sängen i 40 min så kan jag säga att jag läst ut Vecko Revyn och kommer senare med lite roliga tips som jag läste..om hur man totaldissar killen på krogen haha..väldigt kul..

Nej nu måste Gona fylla magen, hörs senare! KISS

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh tack så mycket Gona, det värmer mycket !



    HHAHAH what :O hur kan du missa dem, är du inte ute mycket där eller ? men ah allt kommer förändras när din syrra kommer, du kommer bli sådan partypingla och då är det din kamera du ska ha uppe så vi i Sverige kan sitta framför datorn med chocklad och ha tråkigt och kolla på dina roliga bilder, haha..



    Yes i will have fun you 2 <3, glöm inte att lägga upp dissarna som man ska använda för en kille i krogen hahaha so fun, have 2 learn



    Puss på dig bror

    2008-12-21 | 16:38:59
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: