Gona

Morgon-yoga!

Kategori: Allmänt

Mysig måndag..det är inte ofta man får lova o säga det ellerhur? För det är inte ofta måndagar är så mysiga! Imorgon har jag sovmorgon! Börjar halv 1, gaah va skönt! Men vet ni va jag tänkt o göra? Jo jag tänkte ta ett yoga-pass halv 8 imon! Är verkligen sugen på yoga just nu! Och sedan efter det få komma hem till en stooor frukost, låter ju underbart ellerhur?? Sen får jag självklart sova några timmar innan skola, för gud vet ju när jag somnar ikväll!
Så mysigt på yogan, med alla de tända ljusen o så,,supermysigt =) Längtar! Hoppas bara jag kan komma upp imorgon då!



Härligt!

Juste..mamma hade samlat på sig en jäkla massa vitaminer som hon ville att jag skulle äta! 9 stycken sånna där förpackningar haha..
Jag äter ju inga grönsaker och sällan frukt (har dock börjat gilla apelsiner nu!) Så vitaminer behöver jag verkligen..

Jag ska börja ta dessa fyra..1. är för B12 , 2. alla vitaminer i en 3. Multivitaminer typ & 4. är bra när man tränar..står dock på franska så ja fattar ingenting haha :S

Yeay då kanske jag blir pigg o alert!!

Nu ska jag läsa en tjejtidning jag fick med mig hem förut..hade läst alla andra på hyllan så det fick bli denna..

Hela tidningen verkar bestå av noveller :S Får se om dt är nånting bra då..

GODNATT! KISS KISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: