Gona

Min önskelista!

Kategori: Allmänt

Jag vet att det är tidigt, men jag orkar inte vänta mer haha (a)

ÖNSKELISTA

1. En liten söt dator (helst i vitt)

2. Färgglada tights (med fötterna, alltså inte sånna som slutar vid foten!)

3. Gucci-parfymen! (Min är sluuuut!)

4. En systemkamera (som visar klara bilder men så dom ändå ser sådär lite photo-shopade ut you know)

5. Jeans! (In big need of thoose!)

6. Snygga träningskläder! (Alltid roligare och träna då visst?)

7. Make up maybe? (Svart ögonskugga som håller bra kanske..)

8. Shoes (När tackar jag nej till det liksom?)

9. Färgglatt naglack (Love it!)

10. Fransväskan (I know..det har gått ett tag, men har ännu inte stött på någon som jag gillat!)

11. The dress! (The Hills-inspirerad..Va väntar ni på? Klicka hem den till mig från Stylebystars hihi)

12. Hemma spa-kit (Alltid lika skönt!)
12. Ny mobil (Min N95 krascha..nu har jag världens fulaste, so why not a new cell?)


& så självklart..KLOCKAN, den är lite större för att den är lite mer önskad hehe..Stor herrklocka för damer av märket Guess..yes, I'm in love!


Men det som skulle uppskattas mer än allting annat på jorden just nu är självklart..en resa till drömmarnas stad..L.A!

Det är endast parfymen, klänningen, klockan & självklart resan som är dom exakta (som jag vill ha) som på bilderna..(självklart funkar det bra med andra också) Men resten av bilderna är bara exempel =)
OBS. Självklart uppskattas massa annat som inte finns med på bilden också!

Så..Mamma, Bekim & resten av familjen..Nu vet ni! hehe..


KISS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: