Gona

Min måndag =)

Kategori: Allmänt

Hej!
Har uppdaterat väldigt mycket idag såg jag, men inte med ordentliga inlägg..så här kommer ett försök av ett..

Steg upp vid 12, körde mina morgon rutiner, satte mig framför datorn, åt & duscha..sen gick jag inte till stan som jag skulle, sa till syrran att jag verkligen inte orkar so she let me go =) Hemma satt jag och fördrev tiden på olika sätt..åt, satt framför datorn, titta på TV, fila mina naglar osv..Sen åt vi en stor familjemiddag, gud va gott det var! Till efterätt åt vi vaniljglass med smälta jordgubbar på, det var nästan godare! Fick mig ett tips på vad jag ska servera som efterrätt på min tjejmiddag! Sen fixa jag fram lite grejer till mitt tal om Mode imorgon..nu försöker jag föna mitt hår samtidigt som jag sitter framför datorn..nja, ni kan ju gissa hur det går? Men mums vad gott mitt hår luktar!! Nej nu ska jag föna det ordentligt, träna på mitt tal och efter det hörs vi nog =)

Pusspuss

Kommentarer

  • J säger:

    Hoppas att din redovisning går bra:)

    2008-12-09 | 09:43:25
    Bloggadress: http://barasanningen.blogspot.com
  • Sara säger:

    Hello drama, känns som det var evigheter..



    HAHAHA :D precis, äh låt dem låt dem, dem gör oss bara glada right ?



    Hahaa eller hur Gona ollala sexi mamacita där i kanten va ;) hahaha.. Ne nu lägger vi av, våra läsare kan tolka det fel ( kanske därför dem älskar att komentera våra inlägg så mycket he he :) ) hahaha



    Ne men jag glömmer seriöst av det, jag minns ingenting från 6-9, inte för att jag vill men ändå.



    Planer efter gymnasiumet då? MIAMI OR WHAT :D?



    Puss på dig brosh, and take care <3

    2008-12-09 | 18:57:23
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: