Gona

Min dag =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Heeej allihopa!!
Màr ni bra eller? Själv màr jag sàklart underbart, kändes inte riktigt som jag fyllde àr idag men sen när det blev tàrta, sàng och presentöppning sà gick jag verkligen in för det!
Farbror och hans familj kommer över med färdigköpta, himmelskt goda tàrtor! Jag fick jättemkt fina presenter, kläder, parfym, underkläder, pengar till data, skinnjacka, mössa, house-skivor,favoritchooooklad och allt var det va! Imorgon blir det ännu mera presenter, i vàr familj delar vi nämligen alltid ut nyàrsklappar hehe =)

STORT TACK TILL ALLA!! Alla söta gratulationer pà sms, msn, telefon, facebook, bloggen och nattstad haha, ni är bäst, tack sà mkt!

Igàr efter tolv öppnade även lillebror presenter, han fyllde ju àr den 25:te men vi övertalade honom att fira sin dag senare eftersom vi hade beställt massa grejer som inte hade kommit ännu...han blev aaaaaaasglad! Vi hade beställt hem, lakan, gardiner, tapeter, lampa, vattenflaska, t-shirtar och allt var det var fràn Manchester Untieds hemsida! Han blev helt galen och hoppa runt som en apa haha, mina bröder är alltsà galna i Man utd, sà ja, ni förstàr nog..

Idag har jag faktist solat bara typ haha och fikat, av alla dagar man ska känna sig fin sà hade jag en riktigt fuldag idag tyvärr :( Tràkigt men skitsamma vafan, det viktiga är att jag är snygg om 365 dagar HAHAHA you know, when I turn 18 wuhuuu :D

Nu ska vi äta ännu en familjemiddag! Tack familjen för alla fina presenter!

PUSSSSSS


Här skulle det öppnat en massa presenter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: