Gona

Lördag

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Hej!
Vad gör ni denna lördags-kväll? Festar maybe? Känner verkligen för att göra mig fin, klä upp mig och ut o shaka loss hehe..får fan ta och dra med syrran ut när hon kommer hit..cause we all know vilka hippa fester vi kommer in på här nere ;) Syrran är 7 år äldre än mig men ack så kul vi kan ha ändå..speciellt när det gäller fest, då går det åt som fan!
Önskar ändå att vi hade typ 3 års åldersskillnad..det skulle vara något, då skulle vi varit ute och rest hela tiden tror jag haha..nej men vi har faktist planerat in lite resor här och där nu :P Spelar ingen roll att jag inte är 18 ännu, jag fick ju börja hänga på resorna med henne redan vid 14års-åldern =)
Idag är broshan ute och festar hörde jag iallafall..hur fan orkar man festa dagen innan man ska resa? Orka va bakis på flyget nej fyfan..men min käre bror, han tackar aldrig nej till fest..alla hans pengar går till fest..för han vill inte gå ut och festa som vanliga människor, han måste alltid styla sig och beställa bord och helrör och allt va det är! Äh jag föredrar att spendera hela min tid på dansgolvet! Bord har jag väl hemma hehe ;P

Jaja nog om fest nu, har precis hjälpt pappsen med lite pappersarbete, pappa äger en liten resebyrå, Etno Fly och han jobbar hemifrån, fast nångång i veckan när flyg ska iväg så är han nere vid flygplatsen hela dagen, idag var han det så nu kom han hem med massa namnlistor o grejer..ganska kul faktist, så roliga namn folk kan ha..haha nej va taskig jag är, men jag är bäst på sånt här i familjen, typ hjälpa till med sånna här småsaker som att fixa biljetter, räkna pengar, fixa med kvitton o allt sånt här som kräver att man är nogrann..vilket också gör att jag tjänar lite extra slantar hihi..
Nu tänkte jag fixa lite popcorn och ice tea (mmmmmmm) och sedan placera mig framför TVn med pappa och mamma och titta på någon bra film =)

Godnatt!
Bises ;)


saknade min vän nina när jag fick syn på den här sidan på ELLE..

Kommentarer

  • sara säger:

    Gona Gona Gona och återigen Gona ! Jag har varit bad på att komentera tillbaka jag vet, men har verkligen inte haft tid men en sak ska du veta, jag följer din blogg fortfarande, haha, och what the hell vad gör du där ? haha kom tillbaka till Sverige, men kan tänka mig hur roligt det är där eller ? killarna är väll ett plus i kanten ? ser du någon tyrece beckford eller hur man än stavar det haha.



    Ha så kul där nu <3 och god jul babe

    2008-12-20 | 23:43:31
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • Nina säger:

    aw saknar dig med gulle (L)

    2008-12-22 | 12:13:52
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/

Kommentera inlägget här: