Gona

Jobbet!

Kategori: Allmänt


Jag går nog till jobbet ändå, känns bättre nu! Men imon så kanske jag unnar mig sj lite ledigt..för och kunna drukna i mitt plugg =)
Vill ta mig tusen tröjor och tjocka strumpor innan jag ger mig ut i kylan men sen när jag kommer till jobbet är det sååå himla varmt så jag skulle kunna bära en tunn sommarklänning! Dilemma haha..nej mamma skulle nog inte låta mig gå iväg med en klänning? hehe..Får bli tjockt iallafall!
Mina röda kinder är nu lite mer bruna, känner mig brun & fin..men det är jag nog ensam om för ingen annan i familjen tycker jag är brun så jag ska fan förbi solariet imorgon också..vill vara brun nu förfan känner mig så ful nu för tiden! Not funny..

Kom förresten på att jag ska ha läst ut TVÅ böcker till imorgon, har lilla Gona börjat med någon utav dom? Nope..men jag har faktist haft det stressigt, skulle inte kunna memorera allt ändå! Efter skolan ska jag stanna med Maia & Alex och förbereda inför lektionen vi ska hålla på Måndag..hur jag gör nu när jag inte läst ut dom vet jag inte..jag lär nog komma på någonting hehe..

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta på mig och sen drar jag! Hörs ikväll!
KISS

Kommentarer

  • Sara säger:

    JAAAA HAHAHA DEN LÅTEN! Herrejesus hade glömt den totalt, alltså jag vet inte, vart jag än ska så ska jag iaf bort ifrån Sverige, min kompis som jag umgåtts med sedan 3.an säger att vi ska dra till USA, så jag tror det blir det, vart det vet jag inte men om vi inte flyttar dit ska vi iaf vara där månader och ha det kuuuuuul!



    Detta är jätte fult nu men varje gång jag kollar på "the hills" fantiserar jag mig in i det hela och tänker fan vad kul det kommer bli. Vi får hälsa på varandra när du ligger med bikinin och solglasögonen på, bredvid din villa framför havet hahahaha. We have 2 party all night long, iaf jag ! Det finns inget som heter sova i den världen, INGENTING, och sover du en gång kommer jag och sjunger welcommmmme to miamiii lalala ( you know what i mean)





    Puss på dig broder <3

    2008-12-10 | 19:03:56
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: