Gona

Jag är grym..

Kategori: Allmänt

Jag är grym på att laga mat ju!!! Shit där stod jag, ensam i köket, och hade total-koll på tre(!) plattor ..och resultatet..

tjaa..ni ser ju själva?
addera  och det blir pricken över i:et!

Visst ser det underbart ut? Det var det..funderar på att börja laga familje-middag några dagar i månaden!! Detta var ju riktigt kul..älskar o kunna laga mat! Främst för att mamma är världens bästa kock och jag ser upp till henne så mkt =)
Efter att jag ätit mat la jag mig ner för o kolla TV och "vila magen" som jag brukar kalla det, då hade jag råkat somna en stund, gud va skönt dt va! När jag vakna tog jag disken och tände lite ljus här och där sen kom mamma hem för en stund sen och nu ska jag strax sätta mig framför TVn med dom (syrran kom också hem från Helsingborg precis) o skvallra lite hehe :)
Sen måste jag läsa mer i min engelska-bok också! Annars händer inte alls så mycket ikväll..

Hajt, hörs sen! PUSS!

Kommentarer

  • sara säger:

    Alltså jag älskar house när jag verkligen vill komma igång, för man blir så jävla peppad av det när man har en tråkig dag, och speciellt på fester!

    Men jag lyssnar mest på allt, men självklart har vi med house i trakterna haha.



    Själv då?



    Läser din blogg för det mesta, so you know ;D

    2008-12-01 | 21:08:33
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: